Poikkeustilanteesta huolimatta keräsimme yhdessä Helsinki Pridelle 5558€ euroa.

Poikkeustilanteesta huolimatta keräsimme yhdessä Helsinki Pridelle 5558€ euroa.
Karhu siirtyi 2020 syksyn aikana käyttämään 100% kierrätysmuovia monipakkauskääreissän.
Karhu toi markkinoille Frantsilan Yrttitilan koivunlehdillä maustetun oluen, joka on täydellinen kumppani saunaan.
Karhun ystävät pääsevät nauttimaan täydestä oluen mausta myös alkoholittomana uuden Karhu 0,0 -lanseerauksen myötä.
Karhun yhteistyö Helsinki Pride -yhteisön kanssa laajenee ja saa uusia muotoja, kun tavalliset ihmiset yhteisön sisältä kertovat taiteen keinoin, mitä #seuraaitseäsi heille merkitsee. Teokset päätyivät näytille.
5,3% Karhu tulee kauppoihin valikoimaa monipuolistamaan.
Karhun tölkit saavat uuden ilmeen.
Karhun ensimmäinen pintahiivaolut, Karhu Ruis Ipa ilahduttaa erikoisoluiden ystäviä.
Ensimmäiset Karhu ambassadorit aloittavat IG:ssä 2018 keväällä.
Karhu avaa IG-tilin ja etsii sille tekijät itseään seuraavien Karhun ystävien joukosta.
Karhu aloittaa monivuotisen polun yhtenä Helsinki Pride -yhteisön pääyhteistyökumppaneista.
Karhu toimii yhä aktiivisemmin jokaisen omien valintojen kunnioittamisen puolesta. #seuraaitseäsi otetaan käyttöön.
Karhuperhe kasvaa tummalla Karhulla.
Polaris-humaloitu, hedelmäisen raikas, mutta täyteläinen Karhu Huurre lanseerataan.
Laki tiukentuu ja pidetyt ulkomainokset poistuvat katukuvasta.
Some-aika alkaa. Ensimmäisen postauksen kuvateksti toteaa: “Facebookissahan kuuluu jakaa eläinkuvia.”
TV-mainonnassa muistutetaan, että olutta kannattaa ostaa oluen, ei oheistuotteiden vuoksi.
Karhun ulkoasu modernisoituu. Myös tunnus on täyttä olutta.
Litran tölkki täyttä olutta kauppoihin.
Porilainen Karhu muuttaa etelään, Keravalle.
Karhun vähäeleinen ulkomainonta huomataan koko maassa.
Karhu ohittaa Lapin Kullan Suomen myydyimpänä oluena.
Oy Sinebrychoff Ab siirtyy osaksi tanskalaista panimokonserni Carlsbergiä. Samana vuonna Tosi Vahva Karhu (8,0 t-%) herää talviunilta ja vaeltaa Alkoihin.
Karhu löytää toden teolla tiensä suomalaisten anniskeluravintoloiden hanoihin. Karhun alkoholiprosentti nostetaan 4,5:stä 4,6:een.
Porilainen paikallisolut tulee myyntiin koko valtakuntaan.
Karhun nykyinen etiketti saa muotonsa. Karhu katsoo oluen ystävää suoraan silmiin.
Konstailematon ja aidosti tuotetta kuvaava mainoslause “Täyttä olutta” otetaan käyttöön.
Karhun potretti ilmestyy etikettiin. Poseeraus on tyylikäs, hieman sivulle katsova.
Kaksi seläkkäin seisovaa karhua esiintyvät 1B-oluen etiketissä.
Porin Oluttehdas Oy sulautuu lopullisesti osaksi Oy Sinebrychoff Ab:ta.
Kolmoskarhu näkee uudelleen päivänvalon.
Karhun tuotanto jatkuu – ykkösoluena.
Karhu III näkee päivänvalon, mutta elää vain hetken. Seuraa muutaman kymmenen vuoden talviuni.
Ensimmäinen murahdus: mieto mallasjuoma Karhu tulee markkinoille. Oluenpanijana toimi tuolloin panimomestari Axel J. R. Grönfors.
Legendaarinen karhunpesä, Porin Oluttehdas Oy, saa alkunsa kun kaksi panimoa yhdistetään: Bäckmans Ölbryggeri Ab ja Oy Satakunnan Mallasjuoma Ab.
Porissa aletaan panna olutta josta Karhu polveutuu.